Odpri galerijo
Nazaj na projekte
- Celovita izvedba dogodkov
- PR strategije
- Promocije
- Strokovna srečanja
- Tehnična podpora
- Video in foto produkcija
- Grafično oblikovanje
26. SOF
Odpri galerijo
Opis dogodka
Središče Portoroža se je 6. in 7. aprila spremenilo v festivalsko prizorišče. 26. SOF je postregel z zanimivim kongresnim programom. Več kot 1200 udeležencev je obiskalo predavanja, okrogle mize in delavnice in tako prisluhnilo 44 domačim in mednarodnim govorcem, ki so obiskovalcem predstavili svoj pogled na človeški faktor v oglaševanju.
Oglaševalska osebnost leta je postal Pavel Vrabec, generalni direktor medijske hiše Pro Plus, Oglaševalec leta za leto 2016 pa Zavarovalnica Triglav. Najuspešnejša Znamka leta je Laško, Agencija leta 2016 pa agencija Grey. Mlada kreativca Gregor Vuk in Boštjan Laznik bosta odpotovala na festival Cannes Lions 2017.