Golden Drum 2015

by | 22, Okt, 2015

Festival Zlati boben, ki ga vsako leto v Portorožu obišče več kot 800 strokovnjakov na področju trženja, oglaševanja, kreative, oblikovanja, mladih talentov in študentov je letos potekal pod temo »Transformacija, osvoboditev in kreativna kultura«, nudil pa je tudi največji pregled kreativnega oglaševanja 37-ih držav nove Evrope. Med letošnjimi govorci so izstopali govorci kot so Ajaz Ahmed, ustanovitelj in glavni izvršni direktor agencije AKQA, ki ga poznamo po kreativni uporabi tehnologij in izjemnih delih za znamko Nike, po knjigi Velocity in ki je na festivalu premierno predstavil svojo novo knjigo Limitless, Tomaš Sedlaček, kontraverzni ekonomist – avtor knjige »Ekonomija dobrega in zla«, Paul Brazier, legendarni kreativni direktor Londonskega BBDO-ja, Jason Romeyko, globalni kreativni direktor agencije Saatchi & Saatchi avtor kreativnega koncepta »Life is for sharing« Deutsche Telekoma, Colina Nagya, glavnega izvršnega direktorja Barbarian Group, ki je govoril o prilagojenem (native) oglaševanju, Nick Kendall, avtor uspešnice Brand of 21st Century, Bella Szabo, direktor za inovacije in strategijo, DDB ter Breakfast panel »Speed date with the future« z uglednimi gosti med katerimi je tudi glavni izvršni direktor Atlantic Grupe, gospod Emil Tedeschi.