26. Slovenski oglaševalski festival zaznamovali presežki

Objavil | 6, Apr, 2017

Središče Portoroža se je 6. in 7. aprila spremenilo v festivalsko prizorišče. 26. SOF je postregel z zanimivim kongresnim programom. Več kot 1200 udeležencev je obiskalo predavanja, okrogle mize in delavnice in tako prisluhnilo 44 domačim in mednarodnim govorcem, ki so obiskovalcem predstavili svoj pogled na človeški faktor v oglaševanju.

Letošnji predsednik žirije Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli, je skupaj s strokovnimi člani žirije ocenil 396 prijavljenih del. Petkova zlata noč je razkrila prejemnike srebrnih in zlatih priznanj ter velikih nagrad v vseh 13 tekmovalnih skupinah.

Oglaševalska osebnost leta je postal Pavel Vrabec, generalni direktor medijske hiše Pro Plus, Oglaševalec leta za leto 2016 pa Zavarovalnica Triglav. Najuspešnejša Znamka leta je Laško, Agencija leta 2016 pa agencija Grey. Mlada kreativca Gregor Vuk in Boštjan Laznik bosta odpotovala na festival Cannes Lions 2017.